ここは唯一の真実を言える場所なら、
偏らずに自分の思いを全て言います。

If only this is the place where I can say the truth,
without any prejudice I will say everything I feel.

Tuesday, July 1, 2008

BOOM!!

Phew...let me let this out for a while...
in 3,...2,....,1....
     Blah la kau! Aku menyampah ngan kau nyer ''Percintaan'' kau tu..nak happy seday tu kau nyer pasallah...tak payah nak libatkan aku.....jgan nak ganggu aku nyer feelings yeh...aku tgh sedap-sedap happy nieh...
aku pown tau lah..aku nie tak perfect gak..aku nie ego ker...selfish..ke itu aku...samalah macam kau jugak kan...tapi aku nak bagi pengajaran kat kau!
suka hati kaulah kau ada kawan baru ke tak...suka hati kau lah nak berubah ke tak...
tengoklah nanti...aku pun terfikir gak camner hidup ko nanti...keje McD jer...tak yah haraplah...
bila belajar tido lah maen lah...menyampah aku...aku tergelak kau tau tak...
nak mintak maaf boley tapi berat lah nak memaafkan...weiyh ingatlah tuhan gak...semua rezeki yang diberi kat kau dari dia gak...tolonglah menyampah gler...kalau kau tak suka belajar pown at least RESPECT la kat cikgu tu...nih tido,sembang,tido sembang memekik...menyampah dowh...
aku nie jenis pandang rendah kat orang yang tak ada Ilmu..yang fikir Enjoy,...enjoy..enjoy jer...
blah la..allah S.W.T pown suruh cari ilmu...orang yang tak ada Ilmu senang ditindas tak kisah kau kaya mana pown ...senang je orang yang berilmu untuk pijak kepala ko...
sembahyang pown tak tau penuh ke tak...ish..ish...ish...
boleh kata menyesal aku kwan ngan ko ni...sejak dari dulu lagi...dah jangan kacau kwan aku yang lain...
ha!yang kau ni dok baca lama-lama ni buat apa?dah jangan tanya aku sape...faham-faham jelah..

                                                                    -END-
   

5 comments:

Anonymous said...

aku tk paham...laki ke pompuan pown tk tau...tp klau ko nk kasi tau...wa open ma...aku bleh dengar...may I help you sir...?

z said...

kalau aku tanye gak?

ko ni cam gila cool lah.
kali boom habis. kesah centa sape nih? heheh
skrg aku bygkan ko marah..
yg last phrase tu klu amal buat best! bunyi die cam makcik2 sket.

Atiqah Hasan said...

wah2.. best r ko afiq..
aku harap aku blh open2 ckp cm tuh..
but still.. aku xboleh..
hahahaha...

Enigma said...

amir=Takpe-takpe biar jer...

adzimah-muka aku biasa jer...n amal mesti ayat dia best nyer..

filzah=open jer...luahkan isi hati...tapi biasanya aku simpan n lame-lame dia hilang

Atiqah Hasan said...

owh.. thanks afiq.. :D
you're the best!!